Det' for børn - og deres voksne

Velkommen til Brøndbyøster Kirke - vi har mange forskellige tilbud til børn og deres voksne.

Spaghettigudstjeneste

Spaghettigudstjenester er vores særlige gudstjeneste for børn og deres voksne i kirken. Den tredje torsdag i måneden mødes vi kl. 17.30 i kirken til en sjov og hyggelig gudstjeneste. Bagefter får vi pasta med kødsovs ovre i Annexgården. Det er gratis – og alle må være med.

Babysalmesang

Babysalmesang er et tilbud til de alleryngste og deres mødre – fædre er også velkomne. Vi synger salmer og sange, vi danser, sanser og leger. Både forælder og baby har stor glæde af 45 minutter med totalt fokus på nærværet. Bagefter er der tid til en kop kaffe og hyggesnak. Babysalmesang retter sig mod babyer fra ca. 3 - 10 mdr. Der kan max. være 12 på holdet.

Gode ideer?

Har du idéer til noget, dine børn ville være glade for i kirken, så er du meget velkommen til at kontakte en af præsterne. Har dit barn spørgsmål eller tanker om kristendom og kirke, liv og død, må I endelig få fat i os. Vi er glade for at være samtalepartnere for både små og store.

Babysalmesang

Spaghettigudstjenester